Snacka om sex - Svensk sexblogg

En sexblogg från en galen 22-årig tjej

Orgasm

Kategori: Onani

Nu har jag lekt klart med min favoritleksak, vilken njutning!

Ibland lägger jag ner mer tid för att få ut maximal njutning när jag onanerar och idag var en sån dag. Satte först på mig ett par sexiga svarta stringtrosor med matchande BH, sedan spände jag fast ett par stay-ups och till sist så tog jag på mig ett tunt linne.

Tog fram min härliga rosa dildo (18 cm) och la mig på sängen. Smekte brösten och nöp lite försiktigt i vårtorna. Kände saften börja rinna mellan benen och andningen blev allt häftigare. Till slut kunde jag inte hålla mig längre utan förde sakta ner ett finger och började smeka klitoris samtidigt som jag hörde mig själv stöna högt av beröringen.

Med vänster hand fortsatte jag att ömsom smeka det vänstra bröstet och ömsom smeka det högra. Högra handen var kvar innanför trosorna och började gnuggas alltmer febrilt mot fittan samtidigt som stönen tilltog. Det tog inte många minuter innan hela jag skakade, skrek och flämtade ut i en underbar orgasm. Jag låg stilla ett tag och kände mig helt tom i huvudet och kom sedan på att "favoriten" låg och väntade bredvid mig. Tog den i min hand och......

Nu blev jag kåt igen av att skriva av mig, gillar det här med att blogga. Fittan är sjöblöt och skulle behöva ett ordentligt knull just nu :D Tur att man har fingrarna. Återkommer lite senare med fortsättningen...

Puss på er! Och glöm inte kommentera så att jag vet ifall ni vill att jag ska fortsätta skriva.

 
Kommentera inlägget här: