Snacka om sex - Svensk sexblogg

En sexblogg från en galen 22-årig tjej

Så var helgen

Kategori: Allmänt

Jaha, förlåt att jag inte har kunnat höra av mig tidigare men kör en lite kort resumé av vad som hänt i helgen.

Torsdags:
Utgång med 2 tjejkompisar, vi tog det ganska så lugnt faktiskt. Träffade på en och annan söt kille men ingen som fick följa med mig hem. När jag kom hem runt tvåtiden så var jag alldeles för trött för att orka pilla på mig själv. Tog igen det på morgonen sedan ;)

Fredags:
Vaknade redan vid tiotiden och kunde inte hålla fingrarna i styr. Smekte mig själv i säkert en halvtimme innan jag exploderade i en som vanligt skön orgasm. Vi får hoppas att det inte är alltför lyhört så att grannarna hörde :D

Efter det så ställde jag mig i duschen, hade fått lite stubb så rakade fittan len och fin igen. Kvällen spenderades framför TVn på egen hand med gamla repriser. Måste säga att jag gillar musikalkillen i "Så ska det låta", drömde mig bort ett tag och vips så var fingrarna innaför byxorna. Började massera klitoris lite lätt och kände fuktheten komma, men avbröt mig själv för att spara mig till senare.

lördags hände inte mycket heller, tog lite fina bilder på mig själv. Provade även att spela in en film på webcamen men överdrev nog lite för mycket i stönandet ;) Visade lite väl mycket ansikte för att våga lägga upp den här på bloggen. Kvällen fördrevs med att titta på alla snygga fotbollskillar. Skulle inte tacka nej till att "halka på tvålen" i deras duschrum.

Nu har jag inte fått i mig kuk på ett bra tag. Hittat en på klubbsex som kanske ska få äran att sätta dit den. Man vet aldrig men han verkar trevlig,

Ha det bra så hör jag av mig snart igen! Puss puss

Kommentera inlägget här: