Snacka om sex - Svensk sexblogg

En sexblogg från en galen 22-årig tjej

När jag hade sex på jobbet

Kategori: Allmänt

Sa igår att jag skulle berätta lite om vad som råkade hända på jobbet ;)

Jag jobbar som receptionist på en del olika företag, brukar få hoppa in med kort varsel där det behövs. Just igår så var jag på ett litet mindre företag med lokaler mitt inne i stan. För att klara av att var receptionist så måste du vara otroligt schizofren, ibland är det stressigt till tusen och du skulle behöva både fler armar och ben för att hinna med. Men ibland så kan det också vara otroligt lugnt och du måste vara kreativ nog för att komma på ett sätt att fördriva tiden.

Igår ungefär en halvtimme innan lunch så var det precis sådär jättelugnt som det kan vara ibland. Jag satt där och tänkte på vardagen i ren allmänhet och kände mig rätt så stygg. Tidigare under dagen så hade en av de yngre cheferna pratat med mig, jag försökte flirta lite med honom och han flörtade tillbaka lite försiktigt. Nu är det ju så att jag inte har fått kuk på ett bra tag, så när han gick därifrån så kände jag mig lite lätt våt i trosorna. Dessvärre så kom en av de där hektiska perioderna just nu så jag fick lägga kåtheten åt sidan ett tag.

Men nu, en halvtimme innan lunch så kunde jag äntligen släppa fram den igen. Jag funderade ett tag på vad jag skulle göra och tog till sist fram ett lipsyl ur handväskan. Bara tanken nu gjorde mig kåt. Satte mig på stolen igen och hasade ner mina svarta strumpbyxor en decimeter. Smög ner ena handen hållandes i lipsylen under kjolen, drog trosorna åt sidan och smekte mina vid det här laget rätt så svullna blygdläppar, särade, och tröck försiktigt in lipsylen i fittan.

Så nu satt jag där i ungefär en halvtimme, ömsom svarade i telefon, ömsom tog emot folk och ömsom pullade mig själv med min nytillverkade minidildo. När klockan äntligen slog lunch så skyndade jag mig in på toaletten, lirkade ner strumpbyxorna för att sedan pulla mig självt intensivt till en som vanligt underbar orgasm. Jag fick dock bita ihop tänderna ordentligt för att det inte skulle stönas alltför mycket ;)

Måste säga att den här killen verkar vara en riktigt pangkille. Kanske man får turen att träffa en sådan någon gång, som har lite moral i kroppen.

Kommentera inlägget här: